Wednesday, June 2, 2010

Wardrobe baru smgt baru

Ok ak pown xpasti tol ke ade wardrobe baru smngat pown baru.haha.ye r cam org2 len.new haircut new spirit. new place new life.klu camtu kite asek tukar sifat n diri kita je.hehe skadar komen jgn korang sumpah seranah ak lak.haha.

Hehe,hr ni aku bli wardrobe baru murah je kt tesco Ipoh.So Ia murah lalu xdpt menahan nafsu utk aku xmembelinye.kan..tp yg sgt aku xsuke ialah part kena pasang send wrdrobe itew.kans sbb tu r murah uols. Wlupun aku da ad almari lme yg xbape nk santek kt lam bilik aku neh ak tetap nk pasang yg baru bkn ape sebab aku nye almari lme xde tmpt penyangkut.sgt la xdiva kans.almari kt kolej aku dlu pown ade tmpt sangkut.so sbb kan xnk kalah punye sindrom(tp aku mmg da lme nk almari bru) aku minx ibu blikn alamari bru tuh.ye r murah lg santek.kill two birds wif 1 stone plus nyaris2 kill ibu jugak sbb tpakse kua duet ttbe dsbbkn aku nk almari itew.anyway tq ibu.Luv u.

Tesco senang,mudah bole amek skati xpayah byr.kan best klu camtu temanye.
gerenti org dtg xputus2.hahah


Proses memasang almari baru aku neh bole kate terdiri drpd 3 fasa.fasa 1 fasa menghumban almari lame kuar dr bilik.kan kejam aku neh tp nk wat camne xkan nk simpan wat bantal plok pulak kan.setengah infact more than setengah mati aku n adik aku angkat almari tuh bw turun.nasib bek r rumah aku teres 2 tingkat je.klu bertingkat tingkat x ke mati patah tulang nak ngalih almari tuh.ok tu xpe agy.fasa ketiga fasa nk angkat almari baru msok.1st kuar dr keta then nk bw msok umah tros nek tangga.Mmg penat wlupun masih xpasang agy coz almari neh agy berat dr almari lme aku.hanjeng punya berat.bak kate cumi,siyes sembang berat gile.

Setelah almari dlm kotak tuh sampai mula la aku menukang2 keje2 memasang almari itew.xsusah sgt sebb da ade manual.kan mcm nk gne brg elektronik je ade manual sgle.tp klu xde manual tuh amik mase berabad lmeney kowt nk pasang.nk pasang tuh plak satu dugaan.ak n adik ak da r penat peluh2 sakit pinggang angkat bnde tuh.xrehat tros je pasang.mmg penin.astu siap leh rehat melantak nasi goreng plus kropok ikan ibu goreng.mmg pemberi tenaga.

haa,sedap kan lgi2 cicah sos cili.veryder OMSimplySiti.

Pastu baru sambung blik dlm dok pasang tu bru pasan ade part yg silap psg pulak.mmg mebara rase nk tarik je rambut makcik umah sebelah.ap motifnya aku pown xtaw.nk tarikh rambut umah taman sebelah jauh sgt.haha.huh punya sakan dok putar2 skru ketok2 paku akhirnya siapla ritual pemasangan almari keramat diva terulung.Yahoo!!!

Penat uols bertukang sgle ngan adik ak tp sori gmba dia xde cuz xpakai tudung saji eh2 tudung.
kan penat2 tukang akhirnya

Tadaa!!!


Kan jgn kagum sume relax je.aku xnk camera2 flashing.
i xske kehebatan i dipamerkn kat public n media k.

Hurm akibat drpd kehandalan aku(ops telebih suda) mrealisasikan almari drpd kepingan kayu yg sotoi akhirnya aku dilimpahi satu idea.Idea bernas utk mase dpn aku yg gemilang.yea!saya mau jd tukang kayu!!yayayakakakaak!kan optimis x aku.wlupun hnya ada penglaman memasang almari yg disertakan manual plus siap ade tsilap sikit2 aku akhirnya terberangan mahu mnjdi tukang kayu*pitam

Huh,aku da penat sgt2.mauw mandi lantas tido coz sok ade appoinment ngan dentist.takotnye dia nk pasang besi2 di gigi ku iniew.then ade photoshoot ngan geng2 sotoi tok contest ap tah.adiah sribu tu.Doa2 r dpt. Amin~


3 comments:

  1. sotoi.wardrobe buruk.hhahahhahahahaha

    ReplyDelete
  2. xpe.wardrobe psg send.sbb ak psg mmg santek.hahahawakaka

    ReplyDelete
  3. oi2..
    akid remember me??
    kih3...
    follow my blog..
    btw,bpew ko bli wardrobe tuh..
    ak pn nk stu..
    tp ko tolong pasang kn bleyh???
    kih3...

    ReplyDelete

Blog aku nie..

Blog aku nie mmg la cam xde pape je. Tp bleh je motif utk kongsi2 citer.. Mane taw ade ant citer aku leyh jd lesson tok korang..

Followers

Facebook Badge