Tuesday, June 8, 2010

nk buat,xbuat

Ha btape aku boring.nk keje xde mood gpown mcm2 bnde ak nk wat kt umh(kononnye).jdi bebrapa minggu lalu sblom mengharungi keboringan aku kononnya da merangka bnde2 utk diisi pd mase lapang dirumah. antnya :-
  • Membaca buku2 yg sgt byk aku da beli kt MPH n popular utk tambh ilmu yg baek2.(tp malangnye habok kt buku yg byk2 itew suda menebal)

bru angkat da penat,blom bace lg.*matila alsan xrelevan
  • menghapal doa lpas solat yg pjg punya.(tp sampe skang buku panduan solat masih kt rak n aku xsentuh rak tu pown lg.kikiki)


  • mengecat bilik ngan warne kegemaran yg sgt indah iaitu biru,wah impian ini sgt dharap mnjdi(tp sgt malang kerana bilk ku sgt padat dan byk bnde kene urus dulu.huhu.)
  • ingin mengulangkaji kembali nota2 lecture yg sgt ilmiah dan byk.kononnye amalkan pembelajaran lestari(tp alhamdulillah sampe skang nota itu hanya dibuka dan dibiar atas meja.bgos usaha yg suci dan berbaloi.haha
Tp lari dr prancangan awal aku yg sgt murni.slame aku mercuti aku menghabeskn mase meronggeng dgn efisiennya diskitar ipoh terchenta.abes duet abes hati suka.hahaha!


Tu dia adik bradik pling vogue abad ini.





Okey sgt bahagia mempamer bakat vokal di e-box kraoke.

Akhirnya hingga saat ini ap yg diplan ku xbuat2 lg tp ap yg xplan sgt melampau2 sudah dibuat.haha

No comments:

Post a Comment

Blog aku nie..

Blog aku nie mmg la cam xde pape je. Tp bleh je motif utk kongsi2 citer.. Mane taw ade ant citer aku leyh jd lesson tok korang..

Followers

Facebook Badge