Monday, May 31, 2010

Allo sume.ok dr semlm sampai skang jam menunjukkn 7.52.Ak xtido2 lg tp mata masih segar seindah menggunakan colgate,dijamin halal.maap terpromote ubat gigi.ak pelik,pdhal mate ak dr semlm ngadap laptop tp ia seakan xde prasaan utk mengantok mahupun memejam melainkn pejam kejap2 ato kate name len nye pejam celik.memandangkan aku xtido dr td neh ant aktiviti aku

ini la aku lam leverage.brani masok!



  1. tgk citer leverage season 2 dr ep 1 till 5.mmg best n aku trigin nk jd parker.watak thief yg licik tp ttp anggun.lompat sane lompat sini tp xburok mcm katak.
  2. then perot mula merungkai misteri sistem pencernaan yg lapa lalu mghasilkn simptom penghasilan bunyi yg agak mengerikn lantas aku turun ke dapo n memanaskan air.sambil2 tunggu aku pown mendishwaskn sume pinggan n mangkok2 yg menyemak kt sinki itew.maklumla ak ank baik.haha

sedap meg neh uols.lagi2 minum dgn milo ais.

3. Seterusnya lebih pelik selepas kenyang melantak maggi n milo ais aku trprasan yg bilik aku agak xkemas.jd ibarat azhar sulaiman dlm citer yg cantekkan2 umah org ak menadvise diri ak send utk mencantikkan n mnegmas bilik wlupun xla skemas mane pown akhirnya.

bayangkan dr bilik cam nk runtoh neh


punye galak mengemas sampai xpasan bilik da santek camneh

Akhirnya azan suboh menjelma.tros solat cepat2 sbb takot ttido naty gerenti susah nk bgon.huhu. dan akhirnya kini ak sdg mengupdate ngan entry yg ak pown xtaw nk tulis ap slepas busy mnghntar adek2 aku ke skool hogwards.haha

1 comment:

Blog aku nie..

Blog aku nie mmg la cam xde pape je. Tp bleh je motif utk kongsi2 citer.. Mane taw ade ant citer aku leyh jd lesson tok korang..

Followers

Facebook Badge