Saturday, June 26, 2010

New friend can be better than older one

Okeh honestly aku amat mementingkan hubungan persahabatn..Aku mmg syg sgt kwn2 aku.tp dorank syg aku x??huhu,terbajet taching.xpe2..Past 2 days is a very meanigfull day to me..1st aku dpt kwn baru.hehe.aku da lme nk knal kwn baru aku tuh tp cam asek xde rezeki mau ketemu.Akhirnya aku dpt pown jupe 'pakcik' bestie aku rat.Awal in da house everybody..Susah je dia dtg dr KL sbb nk jumpe aku..haha bajet aku ketepikn rat.. Tp ap pown aku gumbira hati sbb awal tu mmg bdk bek.(pendpt aku le)haha.so gud 4 rat.almaklumla rat tu sotoi so aku yakin awal leh jg dia.ak ni ckp mcm aku plak cikgu mariam.

Dua ari de awal dtg ipoh,aku bertindak mcm guardian dia,wlupun aku lg ske gi watson coz ade jual simplysiti. sronok kowt konon jd tour guide.haha.aku klu bleh mmg nk soh dia tido umah aku je.tp since umah aku amat la sempit(Ya Allah murahkan rezeki ku utk dpt umah besar..Amin) so aku ase better bw tido umah awi.awi pown sorank.umah bsr selesa.2 mlm tido umah awi(pdhal xtido pown dok melagho je)..Asal nk tido pnkreas merembes kn jus,lantas sentuhan jus pankreas n dinding perot meruntun rase kurang selesa atau lebey normal digelar lapa.haha.apa lg Awie n awal(hua aku ni kwn ngan artis je kan) jom Nasmii.Mamam roti nan.haha.mmg best.Dgn kehadiran plawak no 1 aspirasi bonda(awi) xkering gusi aku infact lenjun melimpah ruah dibuatnya tgelak2 mcm nk mati.

Tp apapown aku ase sgt gumbira dpt kenal awal.tamb lg 1 dlm list kwn aku.Ak bkn,aku mmg ske nk tamb kenalan.Ye r ukhwah silaturrahim tu Allah amat galakkan kite perbanyakkannye.jd tamb kwn dpt pahala(yg penting niat)tp dlm mase sam tetap kene paham kwn n sentiasa cuba pertahankan persahabatan.berikut gamba2 aku n awal serta sotoi2 yg membahagiakan idop aku.luv uols la camni.hehe


Ok bru sampe JJ.sotoi time..

Seswai aku watak utama
Penyanyi latar kt blakang tlg nyanyi sedap skit.
Wlu ap mcD tetap dihati n diPEROT
Pakgad ckp "adek kt sini xle tgkap gmba"
apron je santek tp........
seswai.apron santek masak superb.chef wan tepi skit i nk masak.
Album "sotoi"
Artis "sotoi"
Tez kwn2.syg anda..

2 comments:

  1. nice entry kid.ko slh ckp la,aku yang baik sebenarnya.awal tu yang sotoi sejak kawan ngan ko ngan awi.btw tenz beb.hehe nnt kita pergi watson lagi k.hahaha

    ReplyDelete
  2. haha..xpe2 korank dua2 sotoi..haha..bru ak pasan ko tgk pic last aku agy putih dr ko.hahaha..haa kali ni gi watson aku plak na abeskn tester.wahaha

    ReplyDelete

Blog aku nie..

Blog aku nie mmg la cam xde pape je. Tp bleh je motif utk kongsi2 citer.. Mane taw ade ant citer aku leyh jd lesson tok korang..

Followers

Facebook Badge