Wednesday, July 15, 2009

Im back!!!



Mak fenat mak fenat tension nox..

Hye sume.. dah lme nox mek x hapdate blog ni.. Sesawangs sgtsss.. Feduli ape anji sakng mek da hapdate. Sem bru da mle ape lg keje manimbown mle la.. hanjzz sgt.. Xkuase nak amik kisah tp klu xamik kisah sape lg nak amik kisah vodo tul.. Msuk je 2nd week keje aku very da vanyak mcm hanjeng2 yg bkeliaran kt seluruh dunia inniew.. Xkisah la jgn smpi aku mati sebab byk keje sgt sudah.. Da tu da r ak tgh cbok ngan report LI yg menyusah kan.. Opps minx maaf bg sape yg bg keje ni ye.. Hanjeng x mak nox.. Aju plak xsambung master dia.. Motif aku peduli ape.. Ak pown byk keje.. maap ju.. Hahaha.. Sabtu ni da la aku nk gi Serdang ade show nari nare sgala.. Mampu??? Mmg la syiok tp yg hanjengnya aku ni byk keje.. nak kene cari baju la, balut terabai la,minx uit bayaran la.. Byk keje nox.. Igt senang je.. Aku yg dok menari nare tapi padahal aku coz menatang haiwan segala.. Da la xlarat aku nak bebel.. Korang tunggu nant aku caras sape2 yg aku nak entry akan dtg.. Biar tercirit sape yg terase padasnya.. Mek out dlu.. hanjjeeeeeeennngggg x mek nox..

1 comment:

  1. oit..

    kenapa ko geng??
    caras je sapa2.. (hatta itu aku).. yg penting puas hati..

    ko suruh lh pengerusi tu yang buat kerja nok...

    ReplyDelete

Blog aku nie..

Blog aku nie mmg la cam xde pape je. Tp bleh je motif utk kongsi2 citer.. Mane taw ade ant citer aku leyh jd lesson tok korang..

Followers

Facebook Badge