Monday, July 27, 2009

DKHPianzz Family Day

Salam sume.. Huh, best gle.. DKHPianzz Family day mmg enjoy habis.. Jr pun cam meltop je tok trus warisi kehebatan dan kemeletopan yg dwarisi sejak zaman purbakala lg.. Sbg bukti


Tgk je gmbr kat atas tu.. Ak ngan lec aku yg dulunya student Dip. Kesihatan Haiwan n peternakan cam aku skang.. Mletop x.. So kteorg wariskan ke jr plak.. Voley.. Wlupun fenat tp pun tetap join.. Thanks Puan Carlina.. ( Info tambahan, nama lain bg DKHP juga bermaksud Diploma Kontoversi, Hangat dan Panas..) Jgn jeles..

Berbalik kpd Family Day DKHP.. Mcm2 aktivit ade.. Yg bestnyew jr2 sem 1 sume kena cnteng muke dek kerana pertandingan ala2 exsplorace kt tb 3 tue. Game tu wat kat TMN TUMBINA (maksudnya Taman tumuhan n Binatang).. Grup mane menang pon ak xigt dah.. Hahha.

Nmpk.. Bkn main meriah..


Inilah wajah2 senior yg sedia menghancurkan game jr2 tersyg..

Aksi yg lain2.. We are animal lover!!!





Skang part kat tg batu lak.. BBQ!!!!


Sedap gle syall ayam.. Yumm2




Selepas seharian bwrsama skhirmya kteorg pon pulang ke Kolej pd jam 6.30.. Leteyh dowh.. Cam nak wat lg je.. Xpe tubggu majis berbuke puase, tu pown klu ade.. Huhu.. Gotta go.. Daa~~

1 comment:

Blog aku nie..

Blog aku nie mmg la cam xde pape je. Tp bleh je motif utk kongsi2 citer.. Mane taw ade ant citer aku leyh jd lesson tok korang..

Followers

Facebook Badge