Wednesday, July 22, 2009

Mai baca nowh..



Anak2 meh ikut mek.. Mek ajar cane nak jd mletop cam mak..Kiri kanan kiri kanan, pergi la mampos.. hahah!!!!

Tetibe jer rase nak hapdate blog.. Padahal keje len melambak jew. Pinggan xbsuh, toilet xcuci, lunch anak blik skool xsiap, baju raye xjahit.. Hanjeng ble mase je aku keje jahit baju neh.. Wlupun byk keje sbg suri rumah tapi aku still ade kemitmen len yg menybebkan idop ku tungang lenggok.. Xlain xbukan menari nare punye kes.. Hanjzz sgt.. Abis show sane, sini show lain pastu xsempat show lain show lain pak kene.. Uit aram nak dpt.. Show tu stakat nak praktis xpe. Ni kang aku la nk kene cari bdk, akula kena cari kostum, transport n sgale mcm hanjeng lg aku nk kena baling.. Klu ikutkan aku, baik aku dok lepak ngan Hubby je dr wat keje2 ni.. mmg la minat menari sgale tp xla aku minat nak jg n cari bdk.. Ni da la cri bdk kena pakse lg.. Dorang ni kekadang mmg selfish mcm p***ma*.. Lantak la koraqng, tp jgn nak nyusah aku sampai pointer aku jatuh mcm nangka busuk.. If x nant ngan result2 korang aku sumpah jd katak.. Da tu ape nye ;g nak sambung blaja.. Korang tanam anggur jelah nant.. Sesuai la kena sumpahan hanjeng aku.. Shentapxxx.. Lariiikk, bang tumpang moto naa.. Tp syukur juga kehadrat illahi kerana mengurniakan hadiah yg amat veride bermakene 4 me iaitu jeduel keles yg sgt kelets.. Rompang ade disetiap plosok jadual ku.. So xbyk kelas kne attend.. Tp kene attend bende vodo tok show sgla.. Bkn aku xske nari tp igt, aku ske nari tp xmo handle kostum n budak sgala.. Paham!!!! Xkan l abebal sgt tu pown xpaham.. Da ek nak sapu planta jap.. Anak mak da blik skool.. Matila lunch anak bagi roti kering ngan planta semalam jer.. De aku kesah.. Amboi3~

No comments:

Post a Comment

Blog aku nie..

Blog aku nie mmg la cam xde pape je. Tp bleh je motif utk kongsi2 citer.. Mane taw ade ant citer aku leyh jd lesson tok korang..

Followers

Facebook Badge