Thursday, July 16, 2009

Penat, fenat dan hanjeng..



Mak fenat lagi nox ari ni..Jgn kaco mek nak tido..
Hey nyah ko taw.. Hari ni dgn konpiden nyew mek ponteng kelas.. Voley?? Motif x smlm aku kononnya xnak tido coz nk siapkan report L.I.. Tup2, br wat few pages je mek da tlena.. hanjeng x mak coz xmampu nak control mate sendiri..Tibe2 bukak jew mate tgk mcm dah cerah. tgk jam hanjeng sagtzz da kul 8.15.. Ape lg aku tido blik coz kelas produksi tenusu aku kul 8.. Xkuase la mak nak kejar2 masuk kelas yg aku da lmbat. Kelas kul 2 aku dtg tibe tibe lg skali kehanjengan memalit hati mak. Classmate aku yg nyah semuanye tu btau kelas pagi td ade kuiz. Ape lg kepalangan la aku sebab da mlayang 5% markah. hanjengg pluss hansuang sgt idop aku.. yg bestnyew rini mak sempat dptkan segala bagai kostum n busana tok dibaa ke serdang sok. kate manari nare sgale kan xkan bogel kot.. Oppss.. Aku nie asal wat entry je merungut. Nak wat camne da tu je yg aku dpt.. sesuaila sgt kan tok jd halwa mate korang.. Tupown klu ade yg membace blog nie.. Da mek nak out ni.. Vanyak keje nonox.. Daa..

1 comment:

  1. aku baca nok.. ada je dia suruh tgk bila aku nk update blog..

    dah dpt semua baju? baguslh..

    ala.. kuiz td xde benda pun.. x semua ada.. nnt ko cover balik lh.. ko kn terer anak sapi nyer topik..

    aku demam nokk.. nasib baik aku balik sabtu ni.. xde terbiar demam aku mcm kt keningau hr tu..

    huhu.. takut aku nk jumpa doktor..

    wakakka.. all the best korg kt serdang..

    ReplyDelete

Blog aku nie..

Blog aku nie mmg la cam xde pape je. Tp bleh je motif utk kongsi2 citer.. Mane taw ade ant citer aku leyh jd lesson tok korang..

Followers

Facebook Badge