Sunday, November 25, 2012

Woot woot. Weekend yg hansuang

Hye sume. semalam aku gi kenduri kawen abang ershan. Xplan pon. patotnye aku gi rumah Apiz kat Hulu Langat sebab da feling2 nk blaja masak gulai minang ngan mak dia. tapi tetibe akmal call ckp eershan ajak gi kenduri. eh2 aku pon ye kan aje. Kau tau dik, kenduri tu tema garden. meriah sgt. Pdhal aku xla kenal famili eershan. nk blik tu parents dia mmg sgt sporting n warm. Dgn perot yg kenyang serta hati yg gembira kiterg tros buat next plan. Akmal suh call adam. katenye nk gi karok. ritual wajib klu kitg jupe. Btw adam dtg serdang sebab dia terlibat dgn MAHA. taw x MAHA tu ape. info lanjut sila tgk sini ye http://www.maha.gov.my/2012/ .. Maklumlah adam ni kan wanita bekerjaya so diarahkan jaga booth kt MAHA ni dr jumaat sampai jumaat dpn. Kebetulan shift adam sampai kol 2 je. so dpt la cikcuran sampai malam kan. decide nk karok kt Aeon cheras selatan. pas je karok dorang tetibe nk tgk twilight. ak pon musykil ad eke tiket. tgk2 ade. tp second row ye adik2. mendongak jelah tengkuk. nasibla la ni kau tgk for 2nd time. haha. dorang punyela marah sbb aku tgk dulu xtunggu dorang. nk wat cmne da dpt tiket awal 1st day show tu. sape nk tolak kan. dpt pulak tmpt sedap pastu kat favourite mall aku, Setia City Mall. haha.

Review pasal breaking dawn part 2 tu ak mmg xkn tulis. naty tgk la send. pokoknye grand bangat! grand sampai aku xpayah dinner sebab puas hati tgk sampai lapar pon xrase. haha. After movie tros balik tp singgah UPM jap sbb naguib nk amik barang dia. Then tros same2 grak blik shah alam. Sampai je umah aku, dgn kejinye ak paksa naguib, adam n akmal tlg bukak kunci kete mun.kisah nye, aku tetinggal kunci kete dlm kete.pastu aku gatal gi lock. esok bgon pagi br prasan kunci tertinggal. sambil2 hujan yg ala2 lebat x lebat hati ak pon hujan sikit2. stresssssss! Tu la konon2 meriah sgt la gi Shout Awards mlm sebelum tu sampai tetinggal kunci dlm kete. puii.. stress aku dgn perangai nyanyuk aku ni. puii.. Sambung blik citer knci kete td.haha.. almost stgh jam cube teknik2 yg konon2 aku tgk dr youtube. dik kalau dah setengah jam,if u r the thieve da lme kene tgkap.haha. akhirnye give up. naty cube lagi esok katenye.haha. tgk up till no x setel lagi pasal kunci tu. mesti mun cam bengkek je sbb xtgk ak cam xusaha nk dpt kunci dlm kete tu. ak ni mmg tgh tunggu zaki je sampai. naty minx dia tlg. wlupun dia kate dia blom tentu berjaya tp atleast he nows something more than i do. haha. da masok asar jom solat. pastu doakan kesejahteraan x pon minx semoga sahabat2 kite kt Palestin diberi kekuatan facing all the bad thing that gonna happen. In Shaa Allah. Amin.

No comments:

Post a Comment

Blog aku nie..

Blog aku nie mmg la cam xde pape je. Tp bleh je motif utk kongsi2 citer.. Mane taw ade ant citer aku leyh jd lesson tok korang..

Followers

Facebook Badge