Saturday, November 17, 2012

Hari ni sabtu so best giler.

Bukannye apa sume org suke sabtu kan. sbb esok ahad tak payah pergi kerja or kelas. Tapai kalau hari ahad, esok da kene menghadapi monday blues. Padahal tiap2 hari pon aku rse mcm monday blues unless jumaat ptg. hewhewhew. Hari ni sabtu aku tak bape nak bahagia sgt sebab2 nye

1. Aku dilanda flu yg agak xteruk. tp tetap mukus ni meleleh 24 jam.
2. Ade esaimen yg byk giler. Ade 4 kot tp tadi da berjaya siap 1. then dpt buat like 0.7% for 2nd eseimen. Tahniah utk diri sendiri. puii
3. Aku jadi emosi baca2 pasal Palestin n Israel. bukan emosi sebab org2 Palestin tu kene serang tp emosi pada org yg nmpk sgt prihatin tp nmpk over n beria plak sampai bile tweet or update pasal bnde yg biasa update pon jadi salah. sebab apa? sebabnye nmpk mcm xigt pada kesusahan sedara mara kita kat Palestin alamai skrang. Alahai tolonglah. Xsemestinye kite updat pasal AIM ke, X-factor ke kite ni manusia jumud yg xigt atau xberdoa pada dia org. Dari lah dok mengutuk n malukan org yg kau igt x doakan tu baik kau fokus pda doa atau solat hajat utk kwn2 Palestin. Ni sebok mencelah dkt komen2 yg konon2 nk igt kn pasal palestin tu. I know ur being concern and wanna share or remind other tp kau kene igt secara berhikmah bukan secara mcm bodoh n sakit hati org. Org lain pon sgt2 prihatin n amik taw. tp siallah eh sialp, silalah buat sesuatu yg impak nye lebih dan mendalam. ok mcm lagi pjg aku taip lagi merepek jdinye. Move on!
4.Aku sepatutnye gi lawat syahir kt IJN. tp disebabkan aku sendiri pon dah mcm rupe org nk masok IJN jd sedar diri rehat jelah kt umah. Bukan ap da 3 hari x gi tgk dia. x BFF la kalau mcm ni kan. Lol.. Msg syahir then dia pon ckp dia ok je plus dia lak yg suruh ak rehat n makan ubat. Aik org dlm wad plak yg ckp cmtu. Ironic sgt~ -__-
5. Ni xde la effect sgt tp agak merobah kebahagiaan sabtu ak jgk. AIM-19. Konon bole main kt youtube. tgk2 puuuiiiiiii~ tetibe dgn suka hati ckp ade masalah teknikal. Tp yg lagi aku bengkek ialah apasal AIM tu mesti nk tayang kt astro. Xke rse mcm badigol. Konon nk suruh org ramai support industri la bla bla bla. tp bile tayang kt astro bukan sume org bole tgk. Aigooo~ Eiiiiii byk je aku nk cerca kt AIM ni. dah baik tarik nafas tapi before tu hembus hingus jap. Tau2 la mase2 flu ni rongga idong mmg agak bersemak siki. :D

Ap2 pon da bole rsenye aku lelapkan mata selepas seharian yg penat sebab hembus hingus dr bagun subuh sampai skrang. So sebagai melabuh tirai wajib aku tgk glee ep 6 yg baru je download td. Owg glee I'm coming bebeh~ Babai..

No comments:

Post a Comment

Blog aku nie..

Blog aku nie mmg la cam xde pape je. Tp bleh je motif utk kongsi2 citer.. Mane taw ade ant citer aku leyh jd lesson tok korang..

Followers

Facebook Badge