Thursday, November 15, 2012

Istanbul Aku Balik

Salam maal hijrah semua. Ok hari ni xde kelas. sebab apa?sebab cuti. cuti apa? cuti tahun baru. Ye sekarang dah 1434H. walaupun kite da masok tahun baru ye hadirin dan hadirat sekalian, Israel masih tetap cuba menghancurkan Palestin. Mari sama2 kita doakan keselamatan saudara2 kita di sana. InsyaAllah walaupun sekadar doa tp itu adalah sudah memadai.

Ok, hari sehari suntuk aku ngadap laptop je. buat ap? ap lagi buat assignment la. Rajin kan. mmg rajin sebab assignment last minute br nk buat. Kalau x adalah lebih aku mengutamakan pergi berlibur bersama rakan seperti nonton Istanbul aku dtg ke, karaoke kt redbox ke (tapi mahal sgt,so kt neways pon ok) xpon gi cikcur kt KL. Sgt la xmenepati tema awal muharram kau nih (insaflah akid oi) . Tapi setelah seharian aku mengadap laptop aku tetap xberjaya siapkan assignment itew. cuma sempat siapkan satu je. Hurm tp bile da siap 1 esaimen tu rsnya mcm da grad je. haha. so bile da rse mcm da grad aku pon gedebak gedebuk malas nk siapkan esaimen yg lain. so ap lagi nmengelamun+melalak sambil mengemas bilik la.


inilah ciri2 bilik individu busy xterkata
bile aku kemas tetap xkemas sgt. haish

Ok, disebabkan keboringan yang melampau aku turun bawah nk tgk tv. nasib ade zaki dalam bilik. Xboring sgt. Tetibe rse nk tgk Istanbul aku dtg. So aku memain ajak. dia nak pulak. tros bgtau dia and dila mmg nk join. So cek tiket tup2 ade kol 8.30 kt space u8..mse da kol 7.45..hurm mcm xsempat je. Tp disebabkan nk sgt tgk punye pasal aku cek kt setia city mall plak. yes ade kol 8. xde la rsuhing sgt. siap2 tros gerak amik dila.

Rase heaven giler dpt jgk tgk citer tuh. Disebabkan aku minat giler kt Fazura, aku tetap rse klu fazura yg bw watak dian tu lagi best. Korang paham la kan gedik2 fazura yg sgt high class tu. sgt seswai. tp good job from Lisa. Citer tu mmg klise jln citer dia. tp adegan2 kecil yg lawak n comel lagi cute plus OST yg best buat rse sronok giler tgk citer tu. mmg puas hati. Lgpun citer tu show us a very good lesson at the end. naty korang silalah tgk ye. Ok malas nk type pepanjang sbb ngantok. Bye

No comments:

Post a Comment

Blog aku nie..

Blog aku nie mmg la cam xde pape je. Tp bleh je motif utk kongsi2 citer.. Mane taw ade ant citer aku leyh jd lesson tok korang..

Followers

Facebook Badge