Thursday, April 9, 2009

MAKOSRA

Assalamualaikum uol.. Lamenye la ak xmenaip kt blog aku yg very da xmcm blog ni.. Busy sesangat sgt.. Jumpe Barrack Obama la, Pak Lah la.. Bla.. bla.. bla.. Makosra.. Mest ramai yg ttanye pebende nya la Makosra tu.. Makosra ni Majlis Anugerah Kolej Sri Rajang. Motifnya nak raikan plajar tahun akhir, contohnya macam Aju yg da tua vankew ittiuew.. Makosra kali niew aku menari hatrik.. 3 persembahan tarian sume ak sapu.. 1st opening ak nari kreatif. Motif tajuk tarian tu vary da pelik.. 'Jalinan Pucuk'. Tp mak on ja.. hahaha.. Second tarian melayu, zapin sarwak.. Tp yg very da hanjeng ialah samping untuk ak nari zapin tu ade malaun mane tah amik. Xckup 4. So terpakse la gne kain yg pkai mase kreatif..Walaupun sdikit dull tp weols ttp trus menari hingga lagu hbis.. motif xkan nak benti mase lagu tgh main kn.. Very da x frofesional.. Last, kteorg nari tarian moden.. Lagunya, haa!!! sexy, naughty, bitchy.. maletuik uols..

Ni ha gmbar b4 perform Jalinan Pucuk


Ni mase zapin plak.. penat x habis lg uols...


Ni dia, penari2 moden.. Tp yg tgh kat bawah tu sekadar hiasan je..

No comments:

Post a Comment

Blog aku nie..

Blog aku nie mmg la cam xde pape je. Tp bleh je motif utk kongsi2 citer.. Mane taw ade ant citer aku leyh jd lesson tok korang..

Followers

Facebook Badge