Saturday, April 25, 2009

Everyone is leaving..

Salam semuanya.. Hari ni batch terakhir geng Ahlanzz blik, iaitu Iqbal n Syafiq. Aku nak citer skit siapa itu geng Ahlanzz. Dorang ni terdiri drpd bdk DKHP sem 2 n aku ni sebagai individu yg sdikit tua ni jd la penasihat gitu. Geng2 Ahlanzz terdiri drpd :



Ha, tu dia gmbar ank2 ku.. Sumnye da bsr pjg ye..Gmbr 1st tu anak ku yg pling besar, gmbr 2nd tu yg kiri tu Azrin kanan tu my rumet Naim, gmbr no 3 tu plak aku nak kenalkan ngan Hambali yg tgh2 tu then yg belah kanan tu plak Hanif, gmbr yg bwah tu plak tarikhnya 21 Mac tu mase kteorg chikcur2 kt Fishing Village.. Aku nk highlight Iqbal plak.. Kanan skali dlm gambr tu.. last skli pye gmbr yg kt ladang ittiuew aku nk knlkan krg sume ngan Syafiq al-kulimi dia yg tepi belah kiri skali.
Ha gmbar atas tu plak aku ngan Sayed.. Gmbr ni special skit kot coz mase ni besday aku.. X caye?? Tgk la tarikh.. 10 April k.. Kikiki.. Mase ni da ckup da umo aku 20 thun..Gmbr ni mase kt blakng Farley, kteorg siap2 nk amik kotak dlm lori.. Very da cm pengutip.. Thanks Sayed coz helping me..

Kat Bawah ni plak gmbar mase rumet aku da nak blik, bertarikh 22 April..

Tgk la sume nak sedih2.. Motif smpi Aju pun nangis2 bgai.. Ponde sgt2 kan..

Ni mase Anak2 ak blik lg.. Sedeyh.. mase ni Alia, Farouq n Azrin blik.. Tgk tarikh pun taw, 23 April..




Ni gmbar second last pye batch anak2 ku nk blik.. Sayed, Anip n Mus.. Kak Lin pun blik ari ni.. Sedeyh!!! (Diva je ak kt tgh2 tu)


Hari ni bersamaan 26 April, Ak x sempat nk anta last batch anak2 ku.. Tido uols.. Nantok sgt.. Dorang plak x kejut ak.. Da dlm bas nak gerak gi airport br msg.. So xde la gmbar.. Sedih2..
Tp ade gak gmbar ngan Kak Rai yg da diploma ittieuw.. Ntah ble r leyh jumpe lg..
To Kak Rai gudlak n all da best ek..



Hurm ,tu je la citer yg ak bleyh kongsi ngan dorang.. Skung ni ak sdg kesepiaan.. Ahlanzz!! Rindu korang sgt!!! K, la Nguib, Piah, Adam n Akmal da tunggu kt kk1.. Nk lunch dlu.. Da semua.. Selamat Bercuti n praktikal!!!

1 comment:

  1. owh..
    adik ku...
    aku hampir2 tak knal adik aku mse dia kai bju oren..
    hahahahahhahahah
    sori adik..
    luv yaa...
    newey,nice to meet you what ever ur name is..
    heheh

    ReplyDelete

Blog aku nie..

Blog aku nie mmg la cam xde pape je. Tp bleh je motif utk kongsi2 citer.. Mane taw ade ant citer aku leyh jd lesson tok korang..

Followers

Facebook Badge