Friday, April 24, 2009

Cuti sem pun bermula

Assalamualaikum semuanya.. Salam sejahtera n salam muhibbah.. Satu Malaysia.. haa tu dia slogan baru perdana menteri kita sekarang.. Najib Tun Razak PM kita yg ke 6 kan.. Haaa.. korang kalau x taw mmg la x ikuti perkembangan terbaru negara send.. Hurm, aku skang ni da mle cti sem da.. Rumet ak pun da blik 2 hari lepas(22 April 2009) sedey nya la hati ku iniieuw dtinggalkan rumet.. Da la bilik ak aras 3.. Huh, nak lepak bilik member pun malas.. Naty esok lusa lg la ramai kwn2 yg mninggalkan diriku ni.. Lagi la meroyan hanjeng bak kate diva2 kan.. X pe tu sume asam garam.. Ade pertemuan adala perpisahan.. Yg penting sem depan bg junior2 kita jumpe lg ye.. Ak sebenarnya xde idea nk ckp pasal ape je.. Tp x pe meh sini ak persembahkan ngan anda semua ape je bende2 x berpekdah ak wat sem ni.. Sem ni ak dapat rumet baru selepas satu sem sebilik ngan abg Nuar yg org Perak jugak tu.. Org senegri teman jugok.. Huhuhu.. Itu kisah lame.. Ni kisah sem ni.. Rumet aku namanya Naim.. Pun org Perak jugok.. Tg. Malim tmptnya.. Hurm, sem ni ak byk kenal ngan jr2 sem dua terutamanya jr2 DKHP.. itu pun sebab dorang dok satu aras ngan ak.. Yela sem ni ak n dorang sume pindah blok sebab blok kiteorg renovate.. Sem dpn siapla renovation.. Then pindah blik blok masing2..
Sem ni aku byk luangkan masa ngan dorang compar ngan geng diva2.. Yela bilikku jauh so lepak bilik jew la.. Then jr2 yg aku gelarkan sbg anak2 ni slalu dtg bilik.. So, ramai la kwn2 aku.. Sbb tu la ak lepak je kt bilik.. Then sabtu aha aku ade la beberapa kali kuar bekfest ngan anak2 ku ni kt rstoran feveret kteorg, Refah.. Mkan roti2 bagai.. my feveret roti planta n Neslo ais.. Yum2~~
Kadang2 dikala mlm hari yg boring kiteorg gi mkan kt Restoran Fisheries Villages kt bandr Bintulu tu.. Restoran chantique n best.. Seronok chikcuran kt situ..
Apada blogger ni.. Ak nak add gamba pun xley.. Huh.. cdg nak tunjuk kat korang gmbar peristiwa di atas itu.. Xyah la.. Naty ak sambung agi.. Nak mandi n solat.. Da masuk Maghrib ni ha.. Igt ya kwn2 jgn x solat.. kerana solat itu tiang agama.. Sampai ketemu lg ya.. Salam..







No comments:

Post a Comment

Blog aku nie..

Blog aku nie mmg la cam xde pape je. Tp bleh je motif utk kongsi2 citer.. Mane taw ade ant citer aku leyh jd lesson tok korang..

Followers

Facebook Badge