Sunday, May 31, 2009

Aju blik sudah...



Hai salam semuanya.. Hurm da lme jugak aku x wat entry.. btul ckap org setiap pertemuan ade perpisahan.. Hari ni lagi skali perpisahan terjadi dlm idopku. Mak hayam bsr iaitu Aju, yg sgt byk membantu dan beri tunjuk ajar kat aku.. wlupun dia course x sme ngan aku tp xsemestinya dia xleh tlg aku. Hari Aju da bli semananjung. Tp aku masih mengharap dia akn sambung master kat sini. So dia kena sambung lg 2 thun. Tp dia da almost 7 year kt sini.. nak ke dia sambung lg.. bintulu ni dah la bndar kecik je. Klu nak sambung master pown mest dia nak wat kt Serdang. Xpe la, tu dia pye life let him decide. Td mase nak anta Aju sebak jgk. Almaklumlah dia mak hayam, huhu n pasni susah nak jumpe da.

Trima kasiha kat abg Zulshafiq coz sudi ajak kteorg anta Aju. Nasib baik r dia ade keta. Semangat je dia amik cuti semata2 nak anta Aju. Megat pown blik Arini gak. Org Teluk Intan. Aju ckap megat byk tlg dia. So kena la Trimas kat Megat. Huhu.. Ak rase entry kali ni byk nak citer pasal Aju n aku je. Wlupun aku br knal dia mase sem 3(skrang aku sem 4) tp mcm da knal lame sgt. Sume masalah aku slagi boleh bantu dia akan bantu. Mmg senior yg responsible. Tp aku rae bende yg betul2 merptkan aku ngan Aju adalah tarian. Lagi2 mase sem 3 kteorg gi Kuching tok FESTARI IPTA Borneo 2008. Lg la mrapatkan kteorg. Mmg mase mle2 masuk UPMKB ni aku ngan dia xpnah nak tegor. Tp btul la, xkenal maka xchenta.

Sem ni adalah last sem kowt aku jumpe dia kat UPMKB nie. Itupun klu dia mmg betul2 nekad xmo sambung master kt UPMKB ni. So klu jumpe dia naty mest da berkerjaya gitew , ye Aju?? Hehe.. As frenz ak sentiaa doakan kejayaan dia.. Dan sem ni Aku byk kerja ngan Aju. Thanks to Ash yg Berjaya anjurkan Minggu Lentera Timur ni wlupown byk hlangan mendatang. Sebab MLT ni la aku byk bekeja ngan Aju. Tarian antara blok la, pertandingan berbalas pantun dan byk lg. So hubungan makin rapat. Aju klu zapin dia mmg melantun. Thanks Aju sebab ko byk ajar aku lebih2 lg dalam zapin..

2 comments:

  1. suka sgt tgk pict yg 5org tu. hadik2 bersama mak ayamnyeewww.. ahakss

    ReplyDelete
  2. bodo la ko akid
    kan aku dah ckp jgn upload gmbr ni
    nsb baik aku xjd smbg
    lau x hbs ko

    ReplyDelete

Blog aku nie..

Blog aku nie mmg la cam xde pape je. Tp bleh je motif utk kongsi2 citer.. Mane taw ade ant citer aku leyh jd lesson tok korang..

Followers

Facebook Badge