Friday, January 14, 2011

Buang tebiat

ye suda berkurun lame x update.bkn ade sebab munsabah tp saje malas.lgpun xde mood.. sudah lme berkerja dgn anjeng2 serta kucen membuatkan diri aku persis mereka.hurm,namun sunyi sentiasa menyelubungi..yela,bile keje ak merendah diri je ngan Dr2 kt kinik ak.dah tu bile lunch ak sensorang je..pling baik pown teman istimewa ak, newspaper..hurm..tiap2 ari bnde yg sme je aku alami.rse sedih gle wlupun aku mmg bkeje ngan bnde yg ak minat..pets.aku mmg syg kan hewan2.yela sgt cumel.tp bile nk basuh taik+ segale muntah n cirit2 tergugat jgk kaseh syg ak thdap dorank.hehe.lagi2 bile hewan yg dtg tu saket sgle..tersentuh sgt jiwa ak.

lantas bile keadaan sgt xkeruan aku pown merangka la strategi utk idop yg lebih aman(xkaya xpa),memandangkan aku mcm da xbeminat nk smbung stdy(tp lain plak parent ak,hurm penat la nk piki bnde2 camni..mgkin ak telalu rindukan DKHP kot)ak pown berangan angan nk buat ternakan.mmg susah byk nk kena plan..tp kan ke nk kecapi sesuatu yg luar biasa kene la bertindak secara luar biasa.tp mcm ade je halangan menimpa.. ak da xtaw ap yg aku nk rancang utk mase dpn..

rsenye wat mase ni ak ialah org yg xde perancangan mase depan dan berserah.

No comments:

Post a Comment

Blog aku nie..

Blog aku nie mmg la cam xde pape je. Tp bleh je motif utk kongsi2 citer.. Mane taw ade ant citer aku leyh jd lesson tok korang..

Followers

Facebook Badge