Wednesday, October 13, 2010

Pesta konvo

    Ok salam konvo pd sape2 yg konvo n salam 1Malaysia pd rkyat malaysia sekalian..kasihan blog ak yg da berabuk bertaik cecak ini.Hurm aku mmg xde mood nk mnulis menaip sejak beberapa abad ni.bukan ap xde bnde mnarek nk tulis.hurm,aku skang ni dlm fasa sistem emosi bercampur baur.But then,2,3 hari ni aku sgt enjoy means dpt melepas rindu dgn kwn2 ksygn ku.sape lg dak2 DKHP 07/08 le..Isnin lpas 11okt weolz sume sesi konvo kt pusat kbudayaan UPM serdang.masing2 excited n nk taw perkembangan msing.cuma aku ni je yg masih menguncup n xde perkembangan menarek.ak rse sedih ngan diri aku ni.choiii~..xpe2 aku harus berfikiran positif dgn menjadikn fas ini fasa aku brehat dan memerdekakan diri ngan ap yg aku nk buat b4 aku kembali ke alam pengajian sbb next year aku nk apply lg UPU..haha..aku ni mmg suke mnyusahkn org sekitar.tp aku xkisah juga if org skitar aku mnyusahkn aku as long as aku mampu mmbantu.chewah..
     Xpe yg penting puas aku bercikcoran ngan ponde2 tersebut lantas memberi aku kedamaian dihati yg sgt membahagiakan.i juz luv u guys.hope prsahabatan kite ni kekal selamanya la hendknye ye.dan kepuasan hati aku makin memuncak apbila akhirnya dpt jugak aku mnjejak kaki ke pokok keramat yg aku idamkn kt ldg ternak UPM tu..plus snap pic ngn jubah2 konvo segale.seronok kemain aku.hahatp maap le ye pic xpat nk uplod sbb masih xbrade ditgn ku lg.naty ad mse.tp aku dok beria2 menaip pown bkn nya ad sgt yg membace nye kan.hehe.seswai la ngan blog aku yg dull nk mampos ni kan.hehe.pic pown aku mlas nk uplod kan.naty la dimase dpan aku akn mencieriakn teratak aku ni ngan sgle mcm aksesori special tok korang yg berhasrat nk lwatt sini lg.haha..k,ak kene belalu kerna suda terlalu lme mengonline.babai.

No comments:

Post a Comment

Blog aku nie..

Blog aku nie mmg la cam xde pape je. Tp bleh je motif utk kongsi2 citer.. Mane taw ade ant citer aku leyh jd lesson tok korang..

Followers

Facebook Badge